دلتنگی

دلتنگی

 
زیر آوار این لحظه های غریب

سوسوی هیچ ستاره ای برای من نیست

دلم گرفته

یک دلتنگی همیشگی مدام همراه من است

کاش تو را ندیده بودم



نظرات شما عزیزان:

محمدشادمهر
ساعت16:28---17 آبان 1392
به من گفت پا برهنه در راه کسی که کفش هایم را پاره کردم

محمدشادمهر
ساعت12:44---12 آبان 1392
وبلاگت خیلی قشنگه

محمدشادمهر
ساعت22:18---10 آبان 1392
سلام مرسی که اومدید....وبلاگ شما ثبت شد میتونید بیاید رأی بدید و به طرفدارنتونم بگید بیان رأی بدن
پاسخ:مرسی


محمدشادمهر
ساعت13:38---9 آبان 1392
سلام وبلاگتون قشنگ بود دوست داشتید به وبم بیاید هم بهم سر بزنید و اگرم دوست دارید تو مسابقه ی بهترین وبلاگ شرکت کنید...اسمتون و آدرس وبتون رو برام بذارید....این مسابقه زود شورع شده و هرچه سریع تر بهترین وبلاگ انتخاب خواهد شد توضیح بیشتر در وبلاگم
پاسخ:سلام مرسی :) www.mahsa.joon.LoxBlog.com دختر شرقی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, ] [ 13:26 ] [ mahsa joon ] [ ]